Despre noi

Povestea noastra incepe in 2013, in vara in care doi pasionati de miscare si-au dorit sa imparta bucuria unui stil de viata sanatos si sa aduca in Rm.Valcea un concept nou in ceea ce priveste antrenamentele grup-fitness, forta si antrenamente personale.




GDPR Compliance 2018
By pressing the "Send" button you agree with storage and handling of your data by Sportify.ro‎

Un „WOD” improvizat, in afara salii

Salutari, In momentul de fata circumstantele nu imi permit sa ma desfasor asa cum as vrea, avand la dispozitie doar cateva accesorii pentru a imi face antrenamentul zilnic. In functie de ce o sa vedeti mai jos va veti da si voi seama cu ce a trebuit sa lucrez.

1. 20 Burpees

2. Un circuit „21” compus din:

-Squats cu bara pe umeri 21 repetari

HALTERA_SPATE_JOS

HALTERA_SPATE_SUS

-Shoulder press cu bara 21 repetari

RIDICARE_SHOULDER_PIEPT

RIDICARE_HALTERA_SHOULDER

-Ridicari la piept bara 21 repetari

RIDICARE_PIEPT_JOS

RIDICARE_HALTERA_PIEPT

– Ciclul se repetat pentru fiecare exercitiu cu 15 repetari, respectiv 9 repetari

3. Trecem la gantere. Ne aplecam in fata , genunchii flexati si ridicam ganterele pe langa corp, 10 de repetari. Contiunam mainile cu flotari pe gantere 20 de repetari urmate de shoulder press cu squats, 10 de repetari. ( Am folosit greutati destul de mari, incat a 10a repetare sa fie aproape imposibila )

GANTERE_SPATE_APLECARE

RIDICARE_GANTERE_SPATE

FLOTARE_RIDICATA

FLOTARE_APLECATA

4. Abdomene: 20 de abdomene cu greutate deasupra capului. 10 repetari in stil lumanare cu picioarele intinse, le coboram apoi le ridicam impreuna cu bazinul. 30 de secunde de planking urmat de inca 10 lumanari. Am incheiat abdomenele cu planking lateral 30 de secunde pe fiecare parte.

5. Am ales sa combin exercitiile de forta cu cardio in felul urmator: Alergare 5 pasi squat ( dus intors ) , Alergare 5 pasi +burpee ( dus intors ) de 10 de ori fiecare exercitiu. Am incheiat cu un sprint de 100 de metri dus intors.

 

ADD COMMENT