L-V: 07:00 - 22:00 S-D: 08:00 - 14:00
Telefon: +40.0350.409.773
L-V: 07:00 - 22:00 S-D: 08:00 - 14:00
Telefon: +40.0350.409.773

Acest subiect conține 18 răspunsuri are 1 voce și a fost actualizat ultima dată de  Corina acum 8 luni, 3 săptămâni.

  • Autor
    Mesaje
  • #5051

    Corina

    Am încercat o zi (vreau sa ajung la 5 zile) doar cu smoothie
    Mic dejun:banane+semințe chia+curmale+cacao
    Pranz:sfecla+dovleac+ghimbir+rodie
    Gustare:dovleac+portocala+turmenic +scortisoara+lapte de cocos
    Cina:patrunjel+spanac+germeni de grau+castraveti+kale (poate)

  • #5054

    GeorgeP

    Si cum a fost ziua? Ti-a fost greu? Le-ai facut dimineata si le-ai luat cu tine in sticle? Sau ai stat acasa si le-ai baut imediat dupa ce le-ai preparat?
    Eu beau cate un 1L de smoothie verde pe zi. Acum ca e frig nu mai este atat de atragator, dar vara beau patru cinci zile din sapte.
    Mi se pare buna ideea cu lichide o zi intreaga.

  • #5079

    GeorgeP

    Haide Corina! Mai vreau! Ce smootie-uri ai mai baut?

  • #5083

    Corina

    Au trecut zilele alea :)) Am ținut doar trei zile apoi am alergat 21 de km si am simtit nevoia de mâncare,ceva mult mai consistent.Au fost trei zile minunate.Am stat acasa 🙂 deci mi le-am făcut pe loc.Am băut 4 smoothiuri pe zi,nu am simtit nici macar o secunda foame.

  • #5091

    Corina

    De azi vreau sa scriu mai des,aici,ce pap.
    Azi ora 9:30 o lingura de polen crud
    Ora 10:30, 3/4 rodie
    Ora 12:00 un ceai de lamaie
    Ora 14:00 ciorba de fasole 🙂 +ardei kapia copt băgat in oțet +ardei iute+3 felii de pâine neagră cu seminte
    Ora 16:30 aveam in plan 10 castane coapte,dar nu intra,asa ca „am mâncat ” 30 de minute de total body+ 20 minute prenatal dance
    Ora 19:00 (urmeaza) ciorba de legume + ceva crud,ardei kapia+roșii și,probabil,un ceai de chai.
    Bye bye

  • #5092

    Corina

    P.s. Am mâncat castanele , si mi-am amintit ca la 11:00 am mâncat un kaki

  • #5093

    GeorgeP

    Visez si eu la castane coapte, insa nu voi putea manca doar 10, voi manca o jumatate de kilogram. Le pandesc in hipermarket de la inceputul anului, insa sunt doar din China. Cum apar din alta tara, le iau.

  • #5094

    Corina

    Imi plac mult castanele coapte,doar ca dupa ce le mănânc nu prea ma simt bine,asa ca prefer să mănânc putine.

  • #5098

    Corina

    Ora 10:00 1/2 pomelo(mic)
    Ora 10:30 3 kaki(mici)
    Ora 12:30 2 mere
    Ora 13:00 200 g yucca
    Ora 16:00 o curmala+2 lingurite unt de arahide (homemade)
    Ora 17:30 zacusca de fasole+ ceapa:) ( da,în perioada asta ador ceapa) ,plus castraveti acrii+paine(stiu ca nu e ok combinația asta ,dar avand in vedere ca voiam să mănânc ceapa,daca nu mâncăm pâine apoi ma durea stomacul,si vad ca oricum m-a durut si cu pâine:)
    Urmează pe la 20:00 sa beau o cana de lapte de soia cu niste condimente(rețeta by Roxy) ca sa scap de răceală asta.

  • #5100

    Corina

    Ora 9:00 o lingura de polen crud
    Ora 10:00 un mar
    Ora 10:30 3 kaki
    Ora 13:00 câteva linguri de zacusca de legume pe felii de ardei kapia si o rosie+3 lingurite de drojdie inactiva
    Ora 16:00 orez cu lapte de soia +nuci
    Ora 18:30 salata iceberg+o rosie+un ardei kapia +2 cartofi pai,la cuptor.
    Ora 20:00(urmeaza) un ceai de musetel.
    Azi fara sport,dar ziua încă nu e terminată,sper sa fac ceva ….

  • #5102

    Corina

    Ora 7:00 o banană
    Ora 11:00, 5 clementine
    Ora 13:00 o lingura de polen crud
    Ora 14:00 mâncare de fasole verde cu cartofi si ardei iute (fara pâine:)) )
    Ora 17:00, 3 mere
    Ora 18:30 ,200 g yucca
    Ora 20:00 ,două linguri de mamaliga+doua linguri de ciulama de ciuperci.
    A,azi am făcut și sport :)) 40 minute.

  • #5104

    Corina

    Ce-am mâncat eu azi?O,Doamne!Puteam sa am un echilibru,dar am ales sa mănânc multe grăsimi…Asa ca,acum nu sunt foarte wow,dar macar recunosc…
    Deci:10:00 două portocale
    12:00 o nuca de cocos (era mica,daca ajuta cu ceva 😈😈😈)14:00 humus(300 g 🙄🙄🙄) +3 felii de pâine (era neagră cu seminte,tot caut scuze) +castraveti acrii si un ardei kapia
    20:00 salata mare iceberg+2castraveti+o rosie(Nu,nu ,m-am dres busuiocul) + 100g humus(rămăsese singur in cutie si…era păcat!😑😑😑)+o felie de pâine (tot neagră cu seminte) Hai,Corina,nu mai cauta scuze!Ai mâncat o groaza de grăsimi si acum te simti rau,recunoaște!
    Mâine dregem situația….

  • #5105

    GeorgeP

    Era pacat de humusul ala… si eu l-as fi mancat in locul tau.

  • #5107

    Corina

    Păi,nu? 😁😁😁

  • #5110

    Roxana

    parerea mea este ca atata timp cat reusesti sa limitezi resursele de carbohidrati si sa te concentrezi pe alimentele de calitate, nu ar trebui sa te simti prost..chiar si atunci cand mai abuzezi de unele (aparent sanatoase), gandeste-te ca in urmatoarele 24-48 de h sa iti reglezi income-ul caloric si sa ai un consum cat mai light, green, raw 🙂 de preferat.

    fructele in exces, sucurile de fructe (cantitati considerabile), painea si fainurile in general, dulciurile…cu sau fara zahar, preparatele confiate, iaurturile….sunt super bombele care te fac sa mananci si iti cresc prea mult nivelul de insulina.
    Mai degraba sa ai un aport caloric din grasimi decat din surse precum cele de mai sus 🙂

    Nuci, seminte, migdale, caju…toate crude!!! sunt surse grozave de grasimi esentiale.
    Legumele verzi- super alcaline si de preferat in zilele „light”, apoi radacinoasele (morcov,telina,patrunjel de radacina,sfecla <3 ) fructele de padure- top top top la capitolul….fructe in exces ahahaha, condimentele (turmeric, ghimbir <3) ar trebui sa fie parte din fiecare zi, fara sa te stresezi prea mult cand si cum le mananci atata timp cat sunt preparate simplu/crude.
    p.s. tine cont de faptul ca ficatul uman nu poate procesa mai mult de 4 elemente in acelasi timp…ex, daca faci humusul cu 4 ingrediente (cel din comert are prea multe ca sa mai conteze calculul lor oricum :)))+ painea inca cel putin 4 ingrediente + ardei+castravete, oricum ai „incarcatura” 🙂 . Mananca-le pe rand si tine cont sa lasi cateva ore pentru a se putea face digestia lor corecta.
    p.p.s si da, exista zile si… exceptii! bucura-te de ele cu tot: papile gustative, corp, minte…nu te incarca apoi cu sentimente negative ca oricum nu ajuta 🙂

  • #5111

    Corina

    Multumesc,Roxy pt toate sfaturile.Choar am citit în ceea ce ai postat tu despre ficat si cele 4 elemente,mi-am comandat si eu cartea.Si Da,trebuie sa imi revin putin cu alimentația pt ca am inceput sa mănânc prea mult procesat si se simte,pierd multa energie pe digestie.Multumesc!

  • #5112

    Corina

    Ora 10:00 o pară
    10:30 un kaki
    13:00 2 mere
    16:00 rosii+ulei de cânepă + putina pâine:D (era putina) :))
    19.30 sarmale vegane (o groaza de chestii puse acolo,ciuperci ,quinoua,orez brun,linte…..) + mamaliga+ardei iute.

  • #5114

    Corina

    Ora 10:00 2 kaki
    Ora 11:00 1 lingura polen
    Ora 12:00 două curmale
    Ora 13:00 10 masline,10 castane
    Ora 16:00 5 sarmale vegane
    Ora 19.30 3 rosii +ulei de in
    Urmează un ceai de musetel + multa apa cu ghimbir,toată ziua.

  • #5116

    Corina

    Ora 10:00 4 portocale
    Ora 12:00 150g nuci pecan caramelizate
    Ora 18:00 două mere
    Am exagerat cu nucile,sper sa-mi fie învățătura de minte.

Trebuie să fii autentificat pentru a răspunde la acest subiect.