L-V: 07:00 - 22:00 S-D: 08:00 - 14:00
Telefon: +40.0350.409.773
L-V: 07:00 - 22:00 S-D: 08:00 - 14:00
Telefon: +40.0350.409.773

Interval UP

500 kcal burned
30

minutes

Level: Hard
Limit of participants
12
Trainers:

Te-ai gandit vreodata ca doar 15 minute din fiecare tip de antrenament (forta, rezistenta, viteza, mobilitate,) iti sunt suficiente pentru a obtine cele mai bune rezultate?

Noi da, si ne-am gandit la o varianta prin care sa maximizam fiecare secunda cu un plan simplu in care vei regasi cel putin 4 tipuri diferite de antrenament atat aerobic cat si exercitiu anaerobic.

La ce sa te astepti?

50 de minute de antrenament care sa iti imbunatateasca nivelul fitness, te ajuta sa scapi de tesutul adipos si sa multiplici fibrele musculare,te face mai flexibil si mult mai sigur pe aptitudinile tale, mai puternic si mai determinat in a-ti atinge obiectivele.

Cum facem asta?

Printr-un antrenament foarte dinamic in care vei combina eficient pedalatul pe bicicleta indoor cu antrenamentul de forta cu ajutorul greutatilor libere sau accesorii precum mingea medicinala, mingea de bosu sau kettlebell si bineinteles un antrenament exploziv pe care il poti face cu propria greutate. Toate acestea segmentate in intervale potrivite de timp  astfel incat performantele tale sa poata fi imbunatatite.

Veti lucra fiecare grupa majora de muschi pana la epuizare, cu un circuit de rezistenta de aproximativ 10 minute, urmat de un antrenament de tip TABATA (8 circuite cu o rata de 20 de secunde antrenament intens si 10 secunde repaus)

Cine poate participa la o astfel de clasa?

Orice persoana apta de antrenament fizic, dornica sa isi duca antrenamentele la un alt nivel. Antrenamentul este gandit astfel incat sa poata fi adaptat oricarui nivel fitness la care se afla o persoana, iar intensitatea de lucru  pe parcursul clasei variaza intre 40% si 70% (mHR), din maximul fiecaruia.

Roxana, instructorul alaturi de care va veti antrena in cadrul clasei de Interval UP, ne povesteste:

roxi_mini

„Pentru multi dintre noi, participarea la o clasa de grup care are un singur specific, poate fi epuizanta, uneori plictisitoare. Avand la dispozitie varianta de a combina mai multe clase intr-una singura, nu poate decat sa fie un avantaj in materie de timp castigat, capacitatea de a ramane concentrat si motivat pana la final.

Sesiunea urmareste principiul unui antrenament de circuit, pe care fiecare din participanti il vor executa.  

Nu veti avea timp sa va plictisiti, pentru ca la finalul fiecarui circuit urmeaza un altul diferit: trecem de la antrenament cardio la unul de forta, apoi mobilitate, forta exploziva, h.i.i.t., deci un cumul de exercitii efectuate pe muzica puternica si motivanta, intr-o atmosfera de competitie.”