c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

august 2015

Suntem la final de August, finalul unei veri foarte active ! "Back to school" inseamna revenirea la programul prelungit de weekend, asadar te anuntam cu bucurie ca incepand din acest weekend (5-6 Septembrie), programul de functionare al Clubului Sportify va fi intre orele 10:00- 18:00 Va asteptam cu drag si spor la antrenamente! Echipa Sportify

Dam startul diminetilor in forma la SPORTIFY , incepand cu 10 august.Un program de antrenament matinal care promite zile energice si rezultate pe masura? Exact asta planuim pentru voi: clase de grup fitness care au grija de sanatatea voastra, de starea de spirit pe care o veti simti considerabil imbunatatita apoi, la locul de muncaClasele de dimineata vin special in ajutorul persoanelor care isi doresc sa slabeasca, pentru ca sedintele aerobice realizate la primele ore ale diminetii exploateaza la maxim nivelul de cortizol, ceea ce duce la cresterea ratei metabolice.

Nu lasa ca munca eficienta de la sala sa se risipeasca din cauza unei alimentatii gresite.  Mancarea pe care o consumi nu iti ofera numai energie, ci ofera si combustibil pentru muschii tai, te ajuta sa slabesti, arde grasimea si iti poate chiar imbunatati sanatatea inimii. Desi iti tot dau idei de alimente sanatoase, care sa iti sustina obiectivele, sa te tonifiezi sau sa slabesti, azi revin cu o lista perfecta pentru cei care fac sport si au nevoie de un boost in plus. Care sunt cele mai bune alimente pentru slabit

Nutritie Inteligenta Pentru Rezultate MaximePentru a creste performantele sportive este foarte important sa aveti o alimentatie bine pusa la punct. Anumiti factori pot face diferenta in procesul de crestere si definire a masei musculare. In continuare va vom prezenta anumite sfaturi care pot ajuta la obtinerea rezultatelor maxime din cadrul alimentatiei si a antrenamentelor.Este indicat realizarea antrenamentelor dupa o perioada de 2-3 ore de la ultima masaEvita sa consumi multe proteine sau lipide la masa dinaintea antrenamentului, deoarece acesti nutrienti se digera incetAlimentatie inainte si dupa antrenament este foarte importanta